@ Hard Rock Postat 29 augusti, 2013 av Bisa Tidigare idag mötte jag upp några från min klass och så drog vi till Hard Rock café. Det var väl helt ok, väldigt roligt i alla fall! Imorgon är det skoldag som vanligt, kanske bio med Tussilago, vi får se 🙂 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X