@ Linné Postat 30 augusti, 201330 augusti, 2013 av Bisa Sitter på ett jättemysigt cafe med Tuss och bara softar. Största choklad kakan jag sett!! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X