Började skolan som vanligt, mötte upp Hanna på centralen och sedan tog vi bussen dit. Efter lunch skulle alla samhälls-ettor till slottsskogen för att leka lol. Var väl helt ok, gött att det inte regnade! Efter det drog jag till Brunns, mötte upp Hanna, Philip och Tuss. Vi snackade en stund, sedan åkte jag och Tuss till Linné för att leta efter ett café. Vi hittade ett jättemysigt med världens största bakelser! Planen var att vi skulle gå på bio, men tyvärr orkade ingen av oss, så det blir en hemmakväll istället 🙂 Puss, hoppas ni också haft en superbra dag!

