Idag började första riktiga träningen, såååå taggad var jag! Vi körde tåspets och jag fick en ny modern/balett koreografi. Förutom timman jag var iväg och tränade, har allting varit väldigt sent. Jag tycker verkligen inte om söndagar. Allting går långsamt, alla är upptagna och allt handlar om måndag. Jaja, så skönt att den här dagen snart är över!

