Andra september

Idag är det andra dagen av den första höstmånaden. Kändes verkligen som augusti bara flög iväg. Enhetlighet känns det som hela det här året vara flög iväg, vart har det tagit vägen egentligen? Kändes som det var igår jag vi hade vår grillfest efter skolavslutningen, inte som det var för nästan tre månader sedan. Jag är i alla fall väldigt taggad på hösten, känns som den kommer bli rolig!

Juli 2013. Vissa av de veckorna gick galet fort, nästan för fort ibland
.

20130902-062816.jpg