Hej där
Har legat i soffan hela morgon och kollat på Suits. Är ledig hela dagen idag och jag kände att jag verkligen behövde det. Efter hårda danspass i söndags, måndags och även igår, är jag helt slut och kroppen behöver verkligen vila. Imorgon är det återigen skola, på fredag ska jag nog ut med Tuss och på lördag får vi se. Det ska bli helt underbart väder i helgen, vilket känns riktigt skönt, kanske sista sommarvärmen?
