Kom hem för en halvtimma sedan efter att ha dansat modern och jazz pass. Åkte direkt till danssalen efter skolan, så just nu är jag riktigt trött. Vill helst bara dra täcket över huvudet och äta godis, men jag har en streetlektion kvar som börjar om 20 min. Dags att dra igen, puss.
