HEYYY, sinnes vad den här dagen är bra! Vädret är fantastiskt och jag känner mig så självständig haha. Ska bege mig in till stan om en stund och möta upp Tuss och några andra kanske 🙂 Vi ska egentligen bara ta en fika och se NK’s modevisning, men även fixa lite VS saker. Puss
