Spenderade hela dagen med Tuss och hennes kompis, Hanna. Vi började på Le Petit (nya favvostället!) och sedan gick vi till NK’s modevisning. Har varit på deras visningar så länge jag kan minnas, det är verkligen en tradition!
Visningen var bra, älskade hur den startade och slutade! Mycket maskulint på den kvinnliga sidan, leoprints och vinrött.
© bilder tagna av mig eller Tuss













