NK a/w

Spenderade hela dagen med Tuss och hennes kompis, Hanna. Vi började på Le Petit (nya favvostället!) och sedan gick vi till NK’s modevisning. Har varit på deras visningar så länge jag kan minnas, det är verkligen en tradition!

Visningen var bra, älskade hur den startade och slutade! Mycket maskulint på den kvinnliga sidan, leoprints och vinrött.

© bilder tagna av mig eller Tuss 

IMG_0338 IMG_0339 IMG_0330 IMG_0328
Senast överförda1 Senast överförda2 Senast överförda IMG_0405 IMG_0408 IMG_0415 IMG_0419IMG_0434 IMG_0387 IMG_0367