Just nu sitter jag på Starbucks med Tussilago för det var mycket som behövdes prata om. Vi drog även förbi Musikhhälpen som har lådan på Gustav Adolfs torg. På vår skola har vi insamling i form av massa olika saker, bl.a. Secret Santa vilket är jättekul!


