01:10

Hola, idag har jag varit hos Tuss nästan hela dagen. Kom hit någon gång på eftermiddagen, käkade julmat, kollade VS-showen, kollade en massa filmer och käkade en hel del godis. Girls night out. Det har varit jättemysigt och detta var verkligen något som jag behövde. Nu ska vi alla fall gå och lägga oss eftersom vi ska upp tidigt imorgon. Nightyy

Bild 2013-12-28 kl. 00.53 #4 Bild 2013-12-28 kl. 00.53 #3
 Bild 2013-12-28 kl. 00.54 #2

atm

Just nu sitter jag på Starbucks med Tussilago för det var mycket som behövdes prata om. Vi drog även förbi Musikhhälpen som har lådan på Gustav Adolfs torg. På vår skola har vi insamling i form av massa olika saker, bl.a. Secret Santa vilket är jättekul!

20131212-170134.jpg

20131212-170142.jpg

20131212-170150.jpg