Idag mötte jag upp Tuss som jag inte har träffat på EVIGHETER. Vi var i Linné på frozen och nu är vi på NK. Så nays dag idag:))
Jesper – dagens stiligaste
bästis
01:10
Hola, idag har jag varit hos Tuss nästan hela dagen. Kom hit någon gång på eftermiddagen, käkade julmat, kollade VS-showen, kollade en massa filmer och käkade en hel del godis. Girls night out. Det har varit jättemysigt och detta var verkligen något som jag behövde. Nu ska vi alla fall gå och lägga oss eftersom vi ska upp tidigt imorgon. Nightyy




