Lucia Postat 13 december, 201314 december, 2013 av Bisa Trots att det är fredag den 13e har den här dagen varit väldigt bra tack vare att det är lucia. I bamba var det luciatåg, det fanns massa kakor att köpa och på lektionen delades det ut massa polkagrisar. Glitter is always an option. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X