Biomys Postat 13 december, 201313 december, 2013 av Bisa Nu sitter jag i bilen på väg till bion för att se den andra delen av Hobbit. Den är säkert jättebra! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X