Indians Postat 14 december, 201314 december, 2013 av Bisa Idag var jag inne i stan med Karl och Olliwer för vi skulle se på julmatchen, Frölunda-Skellefteå. Det var tråkigt att vi förlorade, men det var ändå väntat:/ Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X