Favvis Postat 27 december, 2013 av Bisa Min nya favorit från Gant som jag fick i julklapp. Mmm, love it. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X