Hej där! Idag var en riktig bra dag, så himla mysig. Jag mötte somsagt upp Tuss, Hanna och Amanda för vi skulle äta lunch. Det var verkligen en miljard människor inne i stan idag, höll på att dö. Trots att det vsr mycket folk hittar vi ett perfekt bord på Le Pain, sitter där en stund och gossipar och sedan gick vi till olika affärer. Observera att jag idag blandade mina umgängeskretsar WOWOOWWOOWW.
Bästa Tussilago

