Snapshots från igår Postat 29 december, 2013 av Bisa Ja, den här stan kan vara så grym, den ger mer än vad man tål – men ändå vaknar man upp med målmedvetenheten av att bli kär i den om och om igen. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X