Sunday funday Postat 29 december, 2013 av Bisa Jag spenderade dagen med bästa, först en stund hemma och sedan på Liseberg. Jag är verkligen trött, tror jag ska gå och lägga mig ganska omgående. Hur var er söndag? För övrigt är det nästan bara två dagar kvar tills ett nytt år. How sick?? Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X