Tgif Postat 17 januari, 201417 januari, 2014 av Bisa Idag mötte jag upp Tuss som jag inte har träffat på EVIGHETER. Vi var i Linné på frozen och nu är vi på NK. Så nays dag idag:))Jesper – dagens stiligaste Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X