ÄNTLIGEN FREDAG. Jag har verkligen längtat ihjäl mig till den här helgen för det är så mycket som ska hända. Längtar även bort från skolan, så mycket drama här haha…
Kvällens planer är att vi är några stycken som ska se på fotboll (Donner-Polhem, haha), käka och gå på bio.
