Idag har jag äntligen fått lägga mig i sängen, bara slappna av med en godispåse och utan något som helst plugg. Visst, det är mycket kvar i skolan, men jag är ledig tom söndag •dröm•. Det som är kvar av veckan kommer bli grymt! Imorgon blir det festligheter, på fredag Liseberg och på lördag fyller jag år. Jag ääääälskar denna veckan, kan inte sluta tänka på hur bra allting kommer bli och jag ska spendera den med mina bästa kompisar, mest med honom.

