Valborg Postat 1 maj, 20141 maj, 2014 av Bisa Hur var er kväll igår? Min kväll slutade hemma för det blev massa kaos med allting, sen så mådde jag inte så bra, så det var ganska skönt att komma hem. Jag käkade i alla fall våfflor och kollade på kortegen med mina tjejer. Hoppas ni hade det bra! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X