Hur var er kväll igår? Min kväll slutade hemma för det blev massa kaos med allting, sen så mådde jag inte så bra, så det var ganska skönt att komma hem. Jag käkade i alla fall våfflor och kollade på kortegen med mina tjejer. Hoppas ni hade det bra!
Idag är det äntligen Valborg och kvällen är delvis kaos. Något som är säkert i alla fall är att den kommer äga oavsett vart den slutar. Just nu ska jag och några kompisar bege oss till Vasa för att käka våfflor och kolla på kortegen. Massa pussar, hoppas ni har en superbra dag