Hela den här dagen har verkligen varit kaos. Det enda som gick bra idag var svenska nationella, vilket känns hur gött som helst! Annars har det var massa problem med skolan och träningen:/ Det kändes verkligen som hela världen ballade ur idag, haha.
Honom saknar jag.
