För ett år sedan: Postat 2 maj, 2014 av Bisa – Lade jag ned otroligt mycket tid på onödiga människor – Var i Stockholm på One Direction – Lyssnade sönder Håkans nya album – Spenderade ett flertal helger vid stugan, bl.a. med min bästis Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X