Jag håller på att dö pga trötthet… Usch, mår ej bra. Jag åkte hem till Amanda igår efter Utsparksfesten och somnade först vid 03. Meeeeen, det blir säkert en bra dag! Vi har Donner OS med massa roliga lekar osv i Skatås som börjar om en stund. Det är sista dagen som vår klass gör någonting för det här läsåret… Alltså wow
