En ny vecka

Jag kom alldeles nyss hem från mitt sommarställe och jag har haft en jättebra helg tillsammans med mina två hjärtan.

Imorgon är det första dagen i skolan och det är lite blandade känslor. Jag tycker det ska bli väldigt kul att träffa alla igen, men själva plugget är jag väl lite tveksam inför… Jag vill dock ha den här sommaren på repeat. Det har verkligen varit en av de bättre sommarloven och jag är inte redo att det ska ta slut riktigt än. Jag vill verkligen ha tillbaka vissa dagar och vissa ögonblick, åh, jag saknar det redan.

IMG_4423.JPG

Varje helg har sitt slut

20140630-011527-4527507.jpg
Den här helgen har verkligen varit så himla underbar. Det har varit helt ok väder, en bästis bredvid mig hela tiden och en massa bra matcher. Han är så bra.

20140630-011856-4736232.jpg
Sedan avslutades helgen vid hamnen tillsammans med två favoriter och jättemycket gott att äta. Alltså wow, kär i den här helgen <33

Skatås

Jag håller på att dö pga trötthet… Usch, mår ej bra. Jag åkte hem till Amanda igår efter Utsparksfesten och somnade först vid 03. Meeeeen, det blir säkert en bra dag! Vi har Donner OS med massa roliga lekar osv i Skatås som börjar om en stund. Det är sista dagen som vår klass gör någonting för det här läsåret… Alltså wow

20140611-083546.jpg

And so did she

He fell in love with his best friend
When she’s around, he feels nothing but joy
But she was already broken, and it made her blind
But she could never believe that love would ever treat her right

Hela den här dagen har varit kaos, så jag gick hem tidigare och hamnade i sängen där jag sov i några timmar. Jag håller förmodligen på att bli sjuk vilket verkligen suger! Något mer som suger är vädret, oklart att det är maj och var sommar hela april men nu regnar det och är svinkallt. Haha, nature messed it up. Jag hoppas att morgondagen och slutet av veckan blir bättre angående allting, och imorgon är det äntligen onsdag:)) Bästa dagen på hela veckan eftersom jag inte har några lektioner. Åh, blev genast gladare nu haha!

Har ni tänkt på att det snart är sommarlov? 39 dagar kvar eller något sånt. Jag har snart gått ut mitt första år på gymnasiet och jag har aldrig i hela mitt liv haft såhär roligt. Usch, vill nästan inte ens ha sommarlov.
20131002-141243.jpg