Jag kom alldeles nyss hem från mitt sommarställe och jag har haft en jättebra helg tillsammans med mina två hjärtan.
Imorgon är det första dagen i skolan och det är lite blandade känslor. Jag tycker det ska bli väldigt kul att träffa alla igen, men själva plugget är jag väl lite tveksam inför… Jag vill dock ha den här sommaren på repeat. Det har verkligen varit en av de bättre sommarloven och jag är inte redo att det ska ta slut riktigt än. Jag vill verkligen ha tillbaka vissa dagar och vissa ögonblick, åh, jag saknar det redan.




