
Den här helgen har verkligen varit så himla underbar. Det har varit helt ok väder, en bästis bredvid mig hela tiden och en massa bra matcher. Han är så bra.

Sedan avslutades helgen vid hamnen tillsammans med två favoriter och jättemycket gott att äta. Alltså wow, kär i den här helgen <33