Nu är det bara idag och imorgon kvar till jullov. Hur himla, himla skönt? Jag har nu gått halva min gymnasietid vilket känns så otroligt skönt och faktiskt inte det minsta tråkigt.
Något som är lite tråkigt är vädret som kommer råda under lovet… På lördag hade jag planerat Liseberg, men det ska tydligen bli 5 plusgrader och en hel del regn. Denna december ser ut som oktober, helt otroligt. Jag tror ändå jullovet kommer bli väldigt bra för ska spendera massa tid med kompisar och förmodligen vara några dagar i sommarstugan, saknar det stället redan. Bilder från helgen.
