2 bilder med julkänsla Postat 19 december, 2014 av Bisa Igår hade vi roligt på en julfest och idag passerade vi ett upplyst Borås. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X