En grym kväll

Igår var det halloween och det firades hemma hos Filippa som går i min ’parallellklass’. Det var så himla roligt, alla hade gått all in med deras utklädnader och det var endast massa Donner peps där! Jag gick dit tillsammans med Oliver för vi hade matchat, vi var dött bröllopspar haha, och jag blev väldigt nöjd. Alla stirrade på centralen, men inga problem när vi kom till festen hehe. Tack för en grym kväll bästa Filippa<33 

image

29 oktober

Halva lovet har redan gått och jag är så stressad. Känns som jag gör massa saker, men ändå ingenting haha? Jaja. Om en stund ska jag in till stan och möta Julia. Vi ska gå till Buttericks och Bodega för att kolla på lite halloween saker inför fredagens festiviteter. Jag vet precis vad jag ska ha, hoppas bara att de har det. Jag hittade en klänning igår som kommer passa perfekt dessutom! Jag tänker inte skriva vad jag ska vara, men det innefattar en manlig date och spets :))sommar

En dag med mina två boys

Planen för idag var att jag skulle vara hemma, ta det lungt och plugga, men det ändrades snabbt hehe. Eftermiddagen spenderades i stan med två killkompisar, varav William som jag inte träffats sedan augusti <33 Jag tycker om dem så himla mycket va.

Min helg bestod av högskoleprov, en middag på La Gondola och en mängd med filmer tillsammans med honom. Nu är livet verkligen på topp, det finns inte en enda sak som jag kan klaga på. Godnatt och massa pussar

IMG_5529.JPG

Teenage dream collection

Nu har jag äntligen fått lov och det är så otroligt välförtjänt. Det har verkligen varit en hemsk vecka pga en massa olika saker, blandannat ett par jobbiga timmar i skolan trots sjukdom och besök hos läkaren för en skadad handled. Jag tränade i måndags och tar emot mig på ett felaktigt sätt under koreografin vilket resulterade i att jag stukade handleden. Helgen kommer bli lugn med högskoleprov och någon middag ute. Hoppas allt är bra med er!

IMG_5478.JPG

Så himla längesen

Den här helgen har varit väldigt lugn, vilket jag faktiskt har uppskattat. I fredags kom Julia hit, vi kollade lite film och låg mestadels i sängen med en godispåse. Hon åkte tidigt på lördag morgon, då gick jag upp och typ sedan dess har jag pluggat känns det som haha… Dansade en stund förut, men skulle nog låtit bli, för håller verkligen på att bli sjuk. Ja, så här ser mitt liv ut. Det varvas med att träffa Julia, plugga och träna. Inget direkt viktigt att blogga om heh.

Uport 2014 aftermovie. Seriöst, två av de bästa och sämsta dagarna någonsin. Jag var där med mina två favoriter+två andra nära vänner (men som bara var där första dagen, tråkigt nog). Jag saknar det verkligen. Tror jag lever för festivaler, konserter och sommaren. Nästa år blir det Bråvalla, Tomorrowland och Coachella (noooog). 
uport

Jean Paul Gaultier – Lindex

Kollade in Lindex nya samarbete med JP Gaultier och det fanns faktiskt några guldkorn. Slutade med att jag kom hem med polotröjan nedan som är ribbstickad och kort med två dragkedjor, men också med en kavaj, får dock se hur jag gör med den.

IMG_5304.JPG

IMG_5305.JPG