3 dagar

We all wait for the weekends, och jag har haft den bästa helgen på länge. Fredagen var jättebra med middag ute, bio, fika och några vänner hit o dit. Jag såg Maze Runner och den slog verkligen mina förväntningar! Jag tyckte faktiskt den var lite småläskig så man hoppade till några gånger, men så himla himla bra. Lördagen spenderades hemma hos honom med min bästis, kollade på hans match, åt massa god mat och kollade på ganska dåliga filmer hehe. Idag då, söndag, har jag i princip bara haft panik inför morgondagens matteprov. Jag har pluggat varje ledig stund så det borde gå bra, men hela min klass har ångest inför det känns det som hehe. Godnatt, nu börjar den värsta veckan med 100 inlämningar….

IMG_5865.JPG

Uppstart

Sådär ja. Dag 1 av 7 avklarad till viss del. Dagen flöt på så otroligt långsamt, men jag hoppas att den fortsätter göra det för jag har mängder att plugga på. Veckan i övrigt väldigt hektisk men rolig! Bara 3 dagar kvar i skolan, en rolig onsdag med middag och en franska film – sedan är det helg och jag längtar ihjäl mig. Det känns som det var flera månader sedan som höstlovet var och likaså en lång sovmorgon. Usch då. Men det kommer säkert ’bättre tider’, hehe, med mindre skolarbeten och färre klagoinlägg. img 1362

tbt – take back time

Måndag, slut på höstlov, upp tidigt – men seriöst den bästa av många måndagar. Efter skolan åkte jag och träffade Julia och nu sitter jag hemma hos bästa för att fira lite födelsedag. Två bästa vänner, vet inte vad jag hade gjort utan dem.
IMG_5682.JPG