3 stycken från idag

Idag var det en helt vanlig torsdag, fast ändå ovanlig. Redan när jag vakande imorse visste jag att dagen skulle bli bra och det har den utan tvekan varit! Åh är så glad, har de bästa vännerna och bor i den bästa staden

Dagens Sander // Fina Ida Sjöstetds klänningar // Var vid kanalen med mitt hjärta

20140403-214236.jpg

Donner-onsdag

Jag har egentligen inga lektioner idag, men måste åka in till skolan för att göra ett matteprov. Dock är det mysigt att komma in till stan eftersom solen skiner, så det kanske blir lite häng vid kanalen senare om det håller i sig! Imorgon börjar även utförsäljningen/sample sale av märkeskläder hos Grey Gardens Agency. Man hittar dem på Storgatan 22 och imorgon har de öppet till 20.00. Jag tror de är mycket värt att kika förbi, får se hur jag gör! 
1891481_543733099058048_967416841_o

En eftermiddag på Botaniska

Eftermiddagen spenderades idag på Botaniska med mami. Planen var som sagt att jag skulle dansa hela dagen, men det var så fint väder ute, jag mådde inte jättebra och var allmänt nere så jag skippade faktiskt det. Åt istället årets första uteserverings lunch och promenerade runt i vitsippsdalen. En fantastisk lördag med sommarväder! 20140329-235256.jpg
Nu kommer detta låta skumt, men jag lyssnar endast på Håkan Hellström när det är fint väder, eftersom han enligt mig är en sommarartist!

20140329-235432.jpg

Slutet på mars…

IMG_8743
… har varit underbar. Idag gick jag, Hanna och Amanda ner till kajen för att käka en glass och sola. Det kändes verkligen som det var +20 grader, summerfeelings! Alla blir så mycket gladare när solen är framme. Det kändes som första veckan på Donner all over again idag – alla hängde med alla, solning, rast på utsidan, solglasögon och bara en massa skratt. Jag går helt givet på Göteborgs bästa skola med de skönaste vännerna. Love them<33IMG_1456

Vår på NK

Kom nyss hem från NKs vip-vår-kväll. Det var jättemysigt och hittade massa fint! Innan dansade jag någon timma och åt på Le Pain Avenyn. Jag har inte käkat där på evigheter, men det är fortfarande lika gott. Tror de har bytt meny, eller åtminstone lagt till några saker!
Nu är jag dödstrött, godnatt

20140327-233931.jpg