Idag var det en helt vanlig torsdag, fast ändå ovanlig. Redan när jag vakande imorse visste jag att dagen skulle bli bra och det har den utan tvekan varit! Åh är så glad, har de bästa vännerna och bor i den bästa staden
Dagens Sander // Fina Ida Sjöstetds klänningar // Var vid kanalen med mitt hjärta












