Påsklovet so far

Kan sammanfatta detta lov med ett ord: usch. Jag har varit sjuk sedan i fredags och idag gick till läkaren. Jag får verkligen hoppas att det blir bättre nu för hinner inte vara sjuk. Jag hade planerat jättemycket, men det verkar som jag bara kommer få plugga de sista dagarna. En miljard saker ska vara klara, inkluderat svenska nationella talet. Jag är så nervös inför det, men hoppas det går bra! Kvällens planer är att jag ska till kompis och träffa några från 9an. Jag hoppas verkligen att jag mår bättre ikväll så jag orkar gå dit. Kyssar

Elvira och jag för ett tag sedan, åh jag saknar henne:( 
Skärmavbild 2014-04-16 kl. 12.04.53

Samarbeten

1. Alexander Wang x HM. Jag längtar såså mycket till den 6 november då kollektionen släpps i utvalda butiker och online. Alexander Wang har sedan 2007 sitt eget märke och har sedan 2012 varit chefsdesigner hos Balenciaga.
alexander-wang-to-design-a-2014-fall-collection-for-hm-0

2. Ida Sjöstedt för champagnehuset Alexandre Bonnet. Hon har skapat en specialdesignad presentförpackning. Pic source: Chic
ida-sjostedt-alexandre-bonnet

3. Ida Sjöstedt för Monki. Jag längtar verkligen ihjäl mig till den här kollektionen släpps vilket är den 23 april. Den känns romantisk och otrolig sommrig.
20140411-204635

En bättre vecka

Jag hoppas verkligen att den här veckan blir bra! Jag vill få bort min förkylning, bli klar med allt plugg och bara ha lov… Jag har inga speciella planer förutom att träffa kompisar och ha mängder med sleepovers. Till helgen ska det även bli bra väder hörde jag, ungefär +18? Det är jättenice! Jag hoppas dock att värmen kommer tidigare i veckan. Vill dra ut madrassen på altanen, lyssna på go musik och äta massa gott. Taggar för en grym vecka, kyssar 

IMG_0660

Om det bara var sol

Idag är det Donner-onsdag så jag chillar faktiskt hemma. Det är en hel del i skolan nu innan lovet, men det ska nog gå braaaa. Jag jobbar någon timma nu i eftermiddag och ska verkligen lägga mig i tid ikväll. Är så himlahimla trött hela tiden?Massa inspo inför sommaren. Vill ta på mig mina vita Converse snart, hoppas vädret blir bättre.

20140409-144613.jpg

I’m leaving on monday morning

Första veckodagen är avklarad, fyra kvar och sedan helg+efterlängtat lov. Idag kändes det verkligen som tiden stod stilla, jag orkade ingenting, skippade träningen och längtade bara härifrån. Usch, vilken dålig dag haha. Det ska bli skönt med lov för jag behöver verkligen komma bort från den här staden och dess människor. Har ni några speciella planer på lovet?

Träffade på mitt hjärta på hemvägen

20140407-215955.jpg

tgif

Kom hem för någon timma sedan från en fest som finaste Filippa i min parallellklass hade. Jag hade jättekul, thanx alla som kom, lots of love. Nu måste jag sova, ska upp tidigt för att plugga och hinna ta en cathup lunch i stan imorgon. Godnatt!

20140405-105845.jpg