Idag körde jag morgonträning och drog igång strax efter 09. Det gick helt okayy, är inte helt på topp eftersom vi igår gick och la oss sent och klockan ringde innan 07…. Planen för idag är att jag ska plugga en hel del, stora prov på G.
Tjejmys
Fyra timmar senare
Det bästa jag vet
Våfflor i Vasa
Efter idrotten, som var otroligt ansträngde, åkte jag, Amanda och Oliver till Vasa för att äta våfflor. En kompis tipsade oss om detta nya stället precis vid hållplatsen Vasa (tror det heter Waffles, inte säker) och jag tipsar vidare. Det var jättegott, så prisvärt (cirka 30 spänn för min) och personalen var bland den sötaste jag träffat. Kommer inom tid bli mitt stammis-ställe.
Hjärtat
Gant, pre-spring 2014
Awkward
Snart måndag
Idag var jag på Operan och såg Spirit, en modern dansuppsättning. Dansarna är fantastiska, men koreografin och allt runt om blir lite för kulturellt… Efteråt var jag på Pasta+, tog deras söndagsmiddag och rekommenderar den starkt (prisvärd, bl.a.). Hur har er söndag sett ut?
Planen för veckan är att jag ska dansa så mycket som möjligt för har massa missad koreografi att ta in, men också ett solo som ska sättas ihop. Tänk att få dansa varje dag, dröm! Jag vill verkligen att det ska bli måndag så fort som möjligt för då väntas 3 hårda timmar i danssalen.










