Random snaps

Tuss fotograferar över Haga // Jag och min bästis // Världens goaste kille // Hanna älskling // Kitesurfare för några dagar sedan // Två av världens bästa människor på alla hjärtansdag

20140314-104236.jpg

Håltimma

Svenskan blev inställd odag så vi hade några timmar rast. Eftersom vädret är amazzzzing tog vi en promenad längs kajen, så mysigt.

Mina favoriter

20140313-122537.jpg

20140313-122545.jpg

Ett soligt Göteborg

Jag mötte upp Tuss efter skolan för vi båda ville vara ute på stan och ta massa fina bilder. Vi gick runt i några timmar, mestadels i Linné och Haga, och idag var det riktigt varmt ute. Jag älskar sådana här pre-vår dagar då det bara är solvarmt. Vi var en hel del vid Skansen Kronan och på Le Petit (ungefär vid Järntorget). Jag tog en räksallad men jag rekommenderar inte att äta lunch där. Deras brunch och café-del är jätte god, men nja, maten är inte den bästa. Jag behövde verkligen en dag som denna, bara gå runt och vara med min bästis. 1921021_543733055724719_1663971233_o1655353_543739049057453_560552822_o 1623844_543739102390781_1109416867_o 10006550_543744455723579_785002207_o 10006286_543739072390784_669199775_o1538080_543739099057448_1433510002_o10006244_543739045724120_569675884_o

”when I’m with you there’s no place I’d rather be”

20140309-215304.jpg
Sunday funday. Idag har varit jätte bra för jag har till största delen spenderat dagen med bästa, som jag inte har träffat på över två månader. Solen har skinit verkligen hela dagen så idag var det vår på riktigt! Nu på kvällen tog jag en snabbfika med några från skolan, taggar måndag imorgon:)) Det här har verkligen varit en av de bästa dagarna på länge, alltså wow.

Färgklickar

1. Vita skinn Converse är standard och de absolut bästa som finns. Kvalitén är den bästa och märket är svårlaget. Har gått i Converse så länge jag kan minnas, haha.
2. Jag har börjat tycka om Vans. Kan lätt tänka mig variera Converse med Vans, känns som samma stil.
3. Alltså jag älskar Nike och framförallt de som är nedan. Färgen, modellen, känslan att man inte har skor på sig osv – bästa?
4. Ett till par från Nike som går att dansa street i eftersom skon helst ska gå över ankeln. Jag behöver verkligen ett par nya street skor och dessa känns perfekta.

colorful feets

Lördag

Idag är en sån himla bra dag. Det är jättefint väder ute, jag åt en jättegod frukost och jag är jättepep på att träna. Idag ska jag vara vara hemma, lyssna på go musik och plugga lite. Det är verkligen en chill dag idag och imorgon blir kanske ännu bättre. Massa pussar:)

Starbucks and bitch.

20140308-133301.jpg