Tuss fotograferar över Haga // Jag och min bästis // Världens goaste kille // Hanna älskling // Kitesurfare för några dagar sedan // Två av världens bästa människor på alla hjärtansdag
Håltimma
Oh sunny day
Denim favoriter
Ett soligt Göteborg
Jag mötte upp Tuss efter skolan för vi båda ville vara ute på stan och ta massa fina bilder. Vi gick runt i några timmar, mestadels i Linné och Haga, och idag var det riktigt varmt ute. Jag älskar sådana här pre-vår dagar då det bara är solvarmt. Vi var en hel del vid Skansen Kronan och på Le Petit (ungefär vid Järntorget). Jag tog en räksallad men jag rekommenderar inte att äta lunch där. Deras brunch och café-del är jätte god, men nja, maten är inte den bästa. Jag behövde verkligen en dag som denna, bara gå runt och vara med min bästis. 



Tisdag eftermiddag
Definitionen av killer legs
”when I’m with you there’s no place I’d rather be”

Sunday funday. Idag har varit jätte bra för jag har till största delen spenderat dagen med bästa, som jag inte har träffat på över två månader. Solen har skinit verkligen hela dagen så idag var det vår på riktigt! Nu på kvällen tog jag en snabbfika med några från skolan, taggar måndag imorgon:)) Det här har verkligen varit en av de bästa dagarna på länge, alltså wow.
Färgklickar
1. Vita skinn Converse är standard och de absolut bästa som finns. Kvalitén är den bästa och märket är svårlaget. Har gått i Converse så länge jag kan minnas, haha.
2. Jag har börjat tycka om Vans. Kan lätt tänka mig variera Converse med Vans, känns som samma stil.
3. Alltså jag älskar Nike och framförallt de som är nedan. Färgen, modellen, känslan att man inte har skor på sig osv – bästa?
4. Ett till par från Nike som går att dansa street i eftersom skon helst ska gå över ankeln. Jag behöver verkligen ett par nya street skor och dessa känns perfekta.








