t.g.i.f

Jag taggar sönder den här helgen alltså.
Har ni några speciella planer? Idag har jag bara varit i skolan och chillat hemma. Imorgon ska jag och Mandi på fest hos en klasskompis vilket kommer bli så nice, och söndagen ser också väldigt chill ut med mycket plugg. Det är galet mycket i skolan just nu och jag fattar inte hur man får ihop socialt liv, sömn och grymma betyg… Söndagsångest på en fredag.IMG_0437

Favoriter från Hunkydory A/W 14

Photos by Kristian Löveborg
1. Den blusen, alltså wow. Jag älskar materialet och sättet som den är skuren på. 2. Jag hade inte tackat nej till den där pälsen för någonting. Jag älskar att den är ljus och kort, den känns smidig!
PicMonkey Collage
3+4. Typiskt vackra, eleganta klänningar. Blair-klänningar.
PicMonekey Collage
5. Det är en perfekt tidig-höst-kappa eftersom det är en ljus färg på den. Den fungerar även senare in på hösten med en helsvart outfit, perfekt. 6. En cape är alltid en bra investering. Jag har en från Topshop som är använd vid ett fåtal tillfällen, men den är perfekt om man ska på middag och vill ha en finare ytterjacka än vanligt. PicMonkey Collageww

550 dagar

Jag har inte träffat honom på ett och ett halvt år. 18 månader. 550 jävla dagar.
Men ändå finns allting kvar. Hans röst ekar fortfarande i bakhuvdet, världens vackraste.
Jag saknar honom varje dag och jag tänker på honom lika ofta.
Det är ganska hemskt egentligen?

20140127-230834.jpg

Födelsedagsfirande

Dessa två dagar har nästan bara handlat om Amanda, haha, men man fyller bara år en gång om året… 
Vi åt en magisk brunch hemma hos henne idag och jag hade matkoma ett bra tag efteråt. Så här vill jag spendera varje söndag, alltså wow, den bästa på länge.1612604_704967886209984_202973552_o
IMG_0450 IMG_0461 IMG_0468 IMG_046920140126-175620
Så många grattis till dig bästis!
IMG_0475
IMG_047820140126-1756201

Brunch

Just nu är jag hos Amanda och firar hennes födelsedag med några tjejer från skolan. Vi har ätit jättegod brunch och pratat om allt verkligen, så mys! Snart ska jag åka in till stan för att möta Tuss, jag har inte träffat henne på 9 dagar. Sinnes. I miss her like crazy…

20140126-140932.jpg

20140126-141040.jpg