Grattis på din dag, bästis. Massa kramar och pussar. Du är guldvärd!
Cravings
Bergakungen
I brist på annat
varje dag
New lovie
tbt – this just can’t be summer love
//
De e nice
Klockan är 7 och jag är vaken:)) Ska försöka somna om, är så himla trött! Jag ska dock upp om några timmar för att råplugga…. Hur var er lördagskväll förresten? Min kväll började hos Amanda med lite mat och trevligt häng, sedan drog vi till en klasskompis som hade inflyttningsfest och vi blev kvar där hela kvällen. Riktigt nice var det!
Bland de bästa jag har+en jävligt go dj!
Lördag
Helt givet att det är bästa dagen på hela veckan! Jag kom nyss hem till Amanda, vi ska fixa lite käk och vänta på de andra. Om några timmar åker vi till stan och sedan vidare. Det kommer bli en jättebra kväll och jag behöver verkligen komma bort och tänka på något annat (läs: inte tänka på honom). Massa pussar













