Coolt.
atm
11/12-13
Jag spenderaden största delen av min dag på olika bussar för att ta mig hem till en kompis som bor galet långt bort…dock väldigt värt. På vägen hem mötte jag även upp bästis som jag inte har träffat på 135 (!!!!!) dagar, sinnes.
Idag kunde verkligen inte gått bättre och jag fick äntligen träffa alla mina favoriter.
:)))
De e nice
Äntligen är den här måndagen snart slut. Jag vaknade upp imorse och var sjukt otaggad på hela veckan, men det vände snabbt under dagen. Peppade sönder inför träningen eftersom jag har varit sjuk i flera månader känns det som… När jag var på väg till träningen träffade jag också på mina två hjärtan så det var niiiiceeee.


















