atm

Just nu sitter jag på Starbucks med Tussilago för det var mycket som behövdes prata om. Vi drog även förbi Musikhhälpen som har lådan på Gustav Adolfs torg. På vår skola har vi insamling i form av massa olika saker, bl.a. Secret Santa vilket är jättekul!

20131212-170134.jpg

20131212-170142.jpg

20131212-170150.jpg

11/12-13

Jag spenderaden största delen av min dag på olika bussar för att ta mig hem till en kompis som bor galet långt bort…dock väldigt värt. På vägen hem mötte jag även upp bästis som jag inte har träffat på 135 (!!!!!) dagar, sinnes.
Idag kunde verkligen inte gått bättre och jag fick äntligen träffa alla mina favoriter. 

20131211-224053.jpg

De e nice

Äntligen är den här måndagen snart slut. Jag vaknade upp imorse och var sjukt otaggad på hela veckan, men det vände snabbt under dagen. Peppade sönder inför träningen eftersom jag har varit sjuk i flera månader känns det som… När jag var på väg till träningen träffade jag också på mina två hjärtan så det var niiiiceeee.

20131209-212349.jpg

20131209-212356.jpg