Genuint glada

Lite snapshots från i fredags då vi hade klassmys 🙂 Jag och Hanna åkte efter skolan hem till Amanda där vi käkade lite och gjorde oss iordning. Sen åkte vi till Centralen, mötte upp några från klassen och åkte hem till tjejen som hade ordnat allt. En mysig fredag helt enkelt!!
20130929-102057.jpg
20130929-102114.jpg
20130929-102136.jpg
20130929-102205.jpg
1376277_637721352934638_105691387_n

Födelsedags firande!

Är hemma hos Olliwer, som nyss fyllt år, för lite födelsedagsfirande. Verkligen mysigt och så roligt att träffa de närmsta från min förra klass:) Puss, ha en superrrrrrolig lördag

20130928-220231.jpg

Bra dag

Är på väg till stan för att möta upp Tuss och bara chilla lite. Jag ska fixa lite grejer inne i stan och sedan åker vi nog till Linné. Ikväll ska jag till en kompis som har fyllt år, förmodligen lite födelsedags fest 🙂 Hoppas ni har en super bra lördag!

20130928-112947.jpg

Spontant

Mötte upp Tuss förut och var med henne i stan någon timma. Vi gick somsagt till NK och där hittade jag den perfekta plånboken, hihi. Taggat fredag imorgon och allt som dagen har att erbjuda. Hela helgen är fullbokad och det känns så himla skönt att veta att man ska göra något varje dag, gash, underbart liv :)))))

20130926-192929.jpg