Till skolan :)

Börjar inte förens runt två idag så det har varit en superchill morgon! Efteråt ska jag möta upp Tuss, käka och sedan gå till NK och kolla på en ny plånbok. Imorgon är det äntligen fredag, sinnes vad snabbt den här veckan har gått!

Tänk att dansa i dem här. Känns som man är barfota!!!

20130926-125857.jpg

Snart så….

Äntligen kommer Yoghurtbar till stan!! De kommer befinna sig i Linné, lite off, men är där ganska ofta så det blir nog inga problem 🙂 De kommer öppna i slutet av oktober vilket är riktigt snart. September är ju nästan slut 🙁

20130925-193744.jpg

Trött

Är ledig idag, men ändå så ringde klockan runt halv åtta imorse för jag hade lite saker som behövdes fixas. Dagen har gått ut på att jag har pluggat nästan konstant och jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Sinnes att klockan bara är 5?? Nu ska jag bara fixa klart det sista med redovisningen, sedan lägga mig i sängen med någon bra film och hoppas att jag somnar. Puss

20130925-165855.jpg

För fint hår:

– Tvätta håret max 3/4 gånger per vecka. Om du tvättar det varje dag finns det en risk att det slits mycket och det blir lättare fett.
Ha olika frisyrer. Om du bara har samma hästsvans går hårstråna tillslut av. Variation är det bästa!
– Använd inpackning en gång i veckan. Jag använde alltid en från Kevin Murphy förut och den fungerade huuuuur bra som helst!
– Undvik att utsätta håret för extra värme såsom via plattången, hårfönen eller korkskruvstången.
– Låt det gärna självtorka efter att du har dushat, helst utan att du har borstat det.
– Borsta och sov aldrig med blött hår. Det sliter jättemycket och du kan lätt få svamp samt mjäll. 20130814-225408.jpg

Vi skrattar alltid

Var en ganska bra måndag igår faktiskt:) Skippade 2/3 träningar, men gick på den sista. Är fortfarande inte helt frisk och det är ganska mycket i skolan 🙁 Ska ta bussen om en timma till Hanna och sedan ikväll ska jag jobba, puss

Mandi och jag.

20130924-065944.jpg

Söndags stress

Allt började med att jag sov runt 12 timmar idag, gick då upp för sent och dagen blev helt fail. Så mycket plugg, jobb och träningar att ta igen. Söndags stressen är här och idag har det gått exakt en månad sedan jag började skolan…

Favoriten från Dior.

20130922-181119.jpg