Har suttit på EH Kungsport hela förmiddagen med Mandi. Vi har pluggat en hel del, men vi är inte klara på långa vägar 🙁 Sprang också in i min gamla coach och han sa att det är stor internationell danstävling hela helgen inne i stan. Hade gärna velat gå, men vi får se hur det blir!
Gosigaste
Ida Sjöstedt A/W13
Systrar i Marc
Hold on, we’re going home
Jag har haft fullt upp hela veckan och har inte hunnit skriva några bra inlägg. I tisdags var jag tränare vilket inte var det bästa för jag mådde verkligen inte bra på kvällen eller på onsdagen. På onsdagen åkte jag i alla fall till Amanda med Philip och Anton. Vi tog det chill med några filmer och det var verkligen en dag jag behövde! Idag har jag bara varit i skolan och pluggat. Min förkylning släpper verkligen inte, så blir nog inga träningar under helgen vilket är riktigt segt 🙁 Btw, vad tycker ni om iOS 7? Jag tycker inte det känns som gamla vanliga iPhone längre, utan snarare som Samsung.
Vet inte vad jag hade gjort utan avocado, världens godaste!!

Favoritlåten som spelas på varje bussresa, av Drake.
Hej där
Den här måndagen går att beskriva i ett enda ord – kaos. Den började med världens sämsta väder, ganska sega lektioner, slutade med strålande sol och jättefina vänner. Träningen var inställd idag för att min coach var sjuk (krya!!), men imorgon kör jag igen då jag själv är tränare. Idag var förövrigt riktiga första höstdagen för jag hade på mig min Gant jacka….
Helgen:)
Alltså det här vädret suger 🙁 Vilket omslag från i fredags då man bara gick i tisha tills idag då man måste ha jacka, jaja… Igår var kul i all fall! Var hos en kompis som hade födelsedagskalas och alla mina närmsta vänner från nian var också där. Kändes jättekul att träffa alla igen, men jag var inte på topp. Förkylningen släpper verkligen inte och eftersom jag inte vill bli sämre ställde jag in träningen idag. Vi får väl se hur det blir imorgon, ska i alla fall bli kul att träffa Amanda och Hanna efter allt som hände i helgen!
Återigen, grattis Linnéa, super sweet sixteen (L)
Fredag den 13e
Fredag, 13/9-13
Jag har faktiskt haft en underbar fredag, men för tillfället mår jag verkligen inte bra. Har saker inplanerade för imorgon kväll och jag hoppas verkligen jag kan gå! Lyssnade förövrigt för första gången på Miley Cyrus nya låt som är tvärgo, men videon???










