Behövde verkligen komma ifrån skolan en stund. Starbucks är räddare i nöden alla gånger!
Ledig
TISDAG
Hey there
Halsen river och jag är galet trött. Idag har varit väldigt krävande, men otroligt rolig. Hängde med några kompisar hela eftermiddagen efter skolan och kom hem efter åtta. Skulle varit tränare idag, men jag var tvungen att skippa det för att jag mår såpass kasst. Har verkligen inte tid att bli sjuk på riktigt, så ställer nog in alla träningar den här veckan 🙁
2morrow är jag ledig hela dagen, men ska nog möta upp en kompis i stan och sedan gå på middag. Hörde också att det ska bli 19 grader imorgon, sommaren är inte slut än 🙂
Juli 2013 
School
Vill ha: Nike
Jag har ett par Nike skor hemma som jag brukar träna i, inte världens bekvämaste eller snyggaste, så till nästa vår känns det som ett par Nike Air/free run borde införskaffas 🙂
Sunday not funday
Hatar söndagar. Framförallt den här söndagen 🙁 Mår verkligen inte bra så jag har legat i min säng hela dagen och kollat på filmer, lyssnar på olika pods och pluggat lite. Var tvungen att ställa in träningen idag med, vilket inte alls händer ofta. När jag ställer in mår jag verkligen inte bra haha. Jag hoppas att jag mår bättre imorgon och kan vara med på träningen då i alla fall, galet tråkigt att missa första klasserna 🙁 
2 favorit pods
1. Michaela och Dasha: Skrattar alltid när jag lyssnar på deras pod! De pratar mycket om kärlek, Stockholm och många tips på olika saker. Längtar verkligen till varje onsdag, perfekt att lyssna på när man sitter på bussen.
Bild från Devote

2. Nicole och Chloé: Deras pod startade idag och jag tycker den är väldigt rolig att lyssna på! Perfekt att den är gjord av tonårstjejer för tonårstjejer, något jag kommer längta efter varje söndag.
Bild från Modette

NK a/w
Spenderade hela dagen med Tuss och hennes kompis, Hanna. Vi började på Le Petit (nya favvostället!) och sedan gick vi till NK’s modevisning. Har varit på deras visningar så länge jag kan minnas, det är verkligen en tradition!
Visningen var bra, älskade hur den startade och slutade! Mycket maskulint på den kvinnliga sidan, leoprints och vinrött.
© bilder tagna av mig eller Tuss





















