Ledig

Har varit ledig hela dagen och har för mesta dels bara pluggat. Ska nu åka in till stan och möta upp Hanna, Philip och Anton för fika kanske. Ska ikväll vidare, då på middag, vilket säkert blir trevligt 🙂 Mår återigen bättre, men hade absolut ingen röst imorse 🙁 large

TISDAG

Hey there

Halsen river och jag är galet trött. Idag har varit väldigt krävande, men otroligt rolig. Hängde med några kompisar hela eftermiddagen efter skolan och kom hem efter åtta. Skulle varit tränare idag, men jag var tvungen att skippa det för att jag mår såpass kasst. Har verkligen inte tid att bli sjuk på riktigt, så ställer nog in alla träningar den här veckan 🙁

2morrow är jag ledig hela dagen, men ska nog möta upp en kompis i stan och sedan gå på middag. Hörde också att det ska bli 19 grader imorgon, sommaren är inte slut än 🙂

Juli 2013 20130731-182909.jpg

School

Är i på Centralen och väntar på Hanna. Tisdag idag vilket betyder engelska och egentligen träning. Gick igår på streeten men mådde kasst när jag kom hem att jag även idag ställde in dansen trots att jag bara är tränare. Hoppas verkligen att den här förkylningen försvinner 🙁

20130910-081544.jpg

Sunday not funday

Hatar söndagar. Framförallt den här söndagen 🙁 Mår verkligen inte bra så jag har legat i min säng hela dagen och kollat på filmer, lyssnar på olika pods och pluggat lite. Var tvungen att ställa in träningen idag med, vilket inte alls händer ofta. När jag ställer in mår jag verkligen inte bra haha. Jag hoppas att jag mår bättre imorgon och kan vara med på träningen då i alla fall, galet tråkigt att missa första klasserna 🙁 Skärmavbild 2013-08-29 kl. 10.30.29.png

2 favorit pods

1. Michaela och Dasha: Skrattar alltid när jag lyssnar på deras pod! De pratar mycket om kärlek, Stockholm och många tips på olika saker. Längtar verkligen till varje onsdag, perfekt att lyssna på när man sitter på bussen.
Bild från Devote
mod_logga2

2. Nicole och Chloé: Deras pod startade idag och jag tycker den är väldigt rolig att lyssna på! Perfekt att den är gjord av tonårstjejer för tonårstjejer, något jag kommer längta efter varje söndag.
Bild från Modette
1186919_474161222691139_1932428528_n

NK a/w

Spenderade hela dagen med Tuss och hennes kompis, Hanna. Vi började på Le Petit (nya favvostället!) och sedan gick vi till NK’s modevisning. Har varit på deras visningar så länge jag kan minnas, det är verkligen en tradition!

Visningen var bra, älskade hur den startade och slutade! Mycket maskulint på den kvinnliga sidan, leoprints och vinrött.

© bilder tagna av mig eller Tuss 

IMG_0338 IMG_0339 IMG_0330 IMG_0328
Senast överförda1 Senast överförda2 Senast överförda IMG_0405 IMG_0408 IMG_0415 IMG_0419IMG_0434 IMG_0387 IMG_0367