Kände ett tvång att fixa till mina gant-skor idag. Började med att göra rent dem med vatten och sedan gned jag in krämen från Viking. Krämen är endast till för skor med äkta läder.
Tycker verkligen de ser som nya ut om man jämför skon till häger med den till vänster.

















