Sitter på tåget till Stockholm för att till störst del shoppa, men också glida runt lite! 🙂 Kommer hem ikväll igen, pusshajj
My week through my iPhone
Började veckan på en Stena båt, med jättegod mat, som skulle ta mig hem från Danmark. Var sedan på kalas och skyndade mig till träningen men kunde inte prestera 110%. Läste också en rolig ”gomorron” i GP om Vivienne Westwood.

Tog det lungt men körde lite stretch hemma och laddade inför en kort skolvecka.

Snapchatade med bestie, haha. Dagen gick snabbt eftersom jag hade så roligt.

Kollade på dansserien ”Bunheads” och fick en ny kärlekslåt. Åt också jättegod musli med färska jordgubbar från Spanien.

Åt goda våfflor, hade hopp-klass och drack årets första påskmust. Var också väldigt duktig då jag både handlade och lagade mat:)

Min prinsessa fyllde 16 och började sin dag med att övningsköra. Grattis igen älskling. Det var soligt ute några timmar så passade på att åka in till stan för lite ärenden. Mötte på kvällen upp kompisar för middag, mello och FIFA-tunering. Vann förövrigt 😉

Chillsöndag. Gjorde våfflor till brunch och PWade 4 kilometer. Taggar för träning imorgon och kondition på tisdag.

















