För ett år sedan:

– Lade jag ned otroligt mycket tid på onödiga människor
– Var i Stockholm på One Direction
– Lyssnade sönder Håkans nya album
– Spenderade ett flertal helger vid stugan, bl.a. med min bästis

20140502-124327.jpg

Magiskt

Den första dagen på årets bästa månad har börjat och varit så himla bra. Jag var hemma hos en kompis förut som hade lite födelsedagsfest och jag träffade en hel del gött folk. Detta var verkligen en bra första maj! Jag hoppas resten av månaden blir lika bra:))

20140502-000002.jpg