Till Elvira Postat 20 augusti, 2013 av Bisa Tjo. Har varit hos Elvira större delen av eftermiddagen. Vi redigerade en video som jag ska publicera senare idag 🙂 Fick förövrigt ett sms från salongen och jag längtar verkligen till imorgon!! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X