Det här hade jag behövt Postat 2 september, 2013 av Bisa Vill såååååå gärna ha thai just nu. Gråter nästan för att jag inte kan få det. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X