Igår hade vi roligt på en julfest och idag passerade vi ett upplyst Borås.
Två små dagar kvar
Nu är det bara idag och imorgon kvar till jullov. Hur himla, himla skönt? Jag har nu gått halva min gymnasietid vilket känns så otroligt skönt och faktiskt inte det minsta tråkigt.
Något som är lite tråkigt är vädret som kommer råda under lovet… På lördag hade jag planerat Liseberg, men det ska tydligen bli 5 plusgrader och en hel del regn. Denna december ser ut som oktober, helt otroligt. Jag tror ändå jullovet kommer bli väldigt bra för ska spendera massa tid med kompisar och förmodligen vara några dagar i sommarstugan, saknar det stället redan. Bilder från helgen.

Lucia i sommarhuset
Wishlist: MBMJ halsband
Några dagar sedan
2nd
Mysigt
Wishlist: Calvin Klein underwear
Jag är verkligen i behov av detta superballa set underkläder från Calvin Klein. Finns här!
Första och andra december
Och idag är det redan den tredje. Om 20 dagar är det dan före dopparedagen, 3 veckor bort är julafton och 4 veckor bort är nyårsafton.
I måndags vaknade jag upp med lite halsont men tänkte ändå gå på träningen. Dock mådde jag såpass dåligt i skolan, och eftersom matten blev inställd åkte jag till bästa istället. Spenderade kvällen där med en hel del plugg och åkte därifrån jättetidigt på tisdagsmorgonen. Det var verkligen välbehövligt att dels få träffa honom och dels få komma bort från stan, är så ofantligt trött på den.
Idag är det Donneronsdag och det har resulterat i en 12 timmars sömn och lite skolarbete. Snart är det helg och det kommer hända massa roliga saker, taggad!!
Årets första advent
30 november och första advent. Det har varit en jättemysig dag med en hel del shopping och ett avslut på Le Pain. Jag hittade en nyårsklänning och ett par svarta jeans (finally!!). Fixade även min telefon vilket är galet skönt, nu funkar den prima igen! Kramar. Imorgon börjar den sista månaden. Helt galet hur snabbt det har gått!











