Fav instagrammers

@sjanaelise:

Hon är en 20-åring som bor i Australien och hennes bilder är fantastiska! Det är strandbilder varvat med yogabilder och lite vardaglig inspiration. I hennes bio står det: Sjana Elise Earp 20yrs, Aussie, adventure seeking, sunshine eating, happy being, yoga doing, travel & lifestyle photojournalist. sanjaelise

@muradosmann

Ingen kan ha undgått hans bilder? De har varit väldigt omtalade i sociala medier och av vissa kändisar till och med. Det speciella med hans Instagram är att alla hans bilder är tagna på exakt samma sätt. Han håller sin flickvän i handen och man ser aldrig honom. Det är verkligen en fantastisk idé och ibland ser nästan bilden fake ut. mo

@sincerelyjules

Jag vet faktiskt ingenting om denna tjejen, men hon har ett riktigt inspo konto, inte för mycket selifes och inte bara fina frukostar heller. Hon är verkligen värd en till följare!jules

Alex & Sierra

Little do you know, how I’m breaking while you fall asleep. Little do you know, I’m still haunted by the memories. Little do you know, I’m trying to pick myself up piece by piece.

Little do you know, I need a little more time. I’m ready to forgive you but forgetting is a harder fight. 

En fransk brunch

Gårdagen spenderades med en otroligt saknad Tuss. Vi började på Le Pain Francias med en söndagsbrunch som bestod av en mängd olika saker – kallskuret, lax, pannkakor, röror, apelsinjuice, macarons, tårta: you name it. Allt som allt gick det på strax över 200 kronor, eftersom jag tog en latte, och det var verkligen värt det. Efter en nästan två timmar lång sittning kollade vi runt på stan och jag kom hem med ett par nyårsklackar och ett par kostym/jogging/muddbyxor från Zara. Vi pratade oavbrutet i närmare 5 timmar om allting eftersom det har hänt en hel del på 16 veckor (!!!). 201411232051347200925173_sbig 201411232051357493925173_sbig

Mockingjay pt1

Det finns inte ord!!?? Nya Hungergames var verkligen sjukligt bra. Något helt annat, otroligt pulshöjande och verkligen spännande. Jag tyckte den var väldigt annorlunda från de tidigare två, lite mörkare, men jag hoppas att part 2 blir ’ljusare’, gladare liksom. Slutet gör faktiskt ont i hjärtat… Allt detta med att man har shippat Peeta och Katniss är borta, nä usch, Gale is the man<3 IMG_5961.JPG